.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار 110هزار بسيجي با رهبرانقلاب درعید غدیر

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از اجتماع 110 هزار بسيجي استان تهران در روز عيد غدير براي تجديد بيعت و ديدار با مقام معظم رهبري خبر داد.
به گزارش روابط عمومي كل سپاه، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري با اشاره به تلاقي هفته بسيج با دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير گفت: در سراسر كشور يك ميليون بسيجي به نمايندگي ازده‌ها ميليون بسيجي به طور نمادين با مقام عظماي ولايت تجديد بيعت خواهند كرد.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: بسيجيان ولايتمدار در اين اجتماع بزرگ، حماسه غدير و پيام آن را براي ملت ايران و مسلمانان زنده مي كنند.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيج نيرويي منحصر به فرد است كه مي تواند متناسب با هر شرايط و زمان، وضعيت خاصي پيدا كند و به كمك نظام و كشور بشتابد.

وي با اشاره به دور انديشي حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشكيل بسيج مستضعفين گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوري اسلامي ايران اهدافشان تضعيف روحيه مقاومت و پايداري، القاي روحيه يأس و نااميدي و اسلام ستيزي است.

فرمانده كل سپاه همچنين، ايران هراسي و شيعه هراسي، پايمال كردن روحيه ايثار و شهادت طلبي، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترويج سكولاريسم و ارزش هاي غربي و مقابله با فرهنگ ديني و مذهبي را از ديگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام كرد.

وي تأكيد كرد: حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب و حركت ملت ايران در سه دهه اخير و نقش آفريني هاي سرنوشت ساز و تاريخي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه ها و فتنه آفريني هاي دشمنان، آينده نگري و افق ديد بلند امام راحل (ره) و تدبير حكيمانه ايشان در تشكيل بسيج را نشان مي دهد.

سرلشكر جعفري، بسيج را مردمي‌ترين نهاد معرفي و با اشاره به مصاديقي از كاركردهاي بسيج در عمران و سازندگي و توسعه كشور و رفع نيازهاي مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسيجيان در اجراي طرح هاي بزرگ ملي مانند راه سازي، سدسازي، تونل سازي، گازرساني، آبرساني و كمك هاي امدادي در هنگام بروز حوادث و بلاياي طبيعي، حضور مؤثر و خادمانه بسيج و بسيجيان را در زندگي خود حس مي كنند.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به تحولات ساختاري اخير بسيج گفت: اين تغييرات در سازمان بسيج با هدف ترويج و نهادينه كردن نگاه حكيمانه رهبر معظم انقلاب به اين نهاد و توسعه نقش پذيري بسيجيان در عرصه هاي متنوع است.

سرلشكر جعفري گفت: بسيج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمايه عظيم ملت ايران در مواجهه با جنگ نرم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.